Aankomst San-Jose

10 december 2022 - San José, Costa Rica

Relaxte vluch met KLM. Extra beenruimte was het zeker waard. Er zat niemand naast me dus lekker diagonaal languit films gekeken. Top Gun met Tom Cruise. Nog steeds een lekker ding! Wifi aan boord deed het het bijna helemaal niet. Een paar mensen konden de radio ontvangen dus wel op de hoogte van het scoreverloop.

Bij aankomst deed mijn pinpas het niet. Was bij reisgenootje ook zo. Grrrr. Straks in de buurt maar even proberen.

Tassen in het minibusje, en in 45 minuten naar ons hotel. Hotel is knalroze en doet denken villa kakelbont.

20221210_081319

20221210_081325

Inmiddels was het voor ons gevoel een uur of 4 's nachts. Toch maar hapje eten gaan halen met Annemiek, Rene, Ellis, Dennis en Derk. 1e restaurant (Argentijns) was vol. Eigenlijk hadden we na voetbal ook niet zo'n zin in argentijns. Lekkere quesadillas gegeten en daarna heel snel naar bedje toe.

20221209_204457

Knetterharde muziek van plein verderop. De lokale Andre Hazes was lekker bezig.

Het is nu lokaal 5 uur in de ochtend. Wel een beetje een jetlag dus maar voel me verder prima.