Tempels tempels en nog eens...

29 juni 2024 - Tambak, Indonesië

Het thema van de afgelopen 2 dagen: tempels. Gisteren naar de Borobudur, en daarna naar een dorpje om daar het dorpsleven te proeven op de fiets. Hoe maak je tempé? Tassenmakerij van recycle plastic, meedoen met lokale Kids in de band (zelfs de jostiband wil me niet hebben) 

Vandaag waren we alweer om 7 uur onderweg naar de Prambanan. Dat is een grote Hindoeïstische tempel. Bloedheet! Daarna naar een andere soort erotische tempel. Zie foto 😉.

Vervolgens in een uur of 3 wandelen naar hotel. Berg op berg af. Supersteil overal dus iedereen kletsnat van het zweet. 

Net heerlijke saté gegeten. 

Foto’s

3 Reacties

  1. Annemiek:
    29 juni 2024
    Ik was daar met Marcel in 1980!. Het was onze eerste verre reis. Wat heeft de Borobodur toen een indruk gemaakt!
  2. Alice Boter:
    30 juni 2024
    @Annemiek: ja was prachtig. Sinds corona werken ze met tijdslots, je kon dus lekker rustig rondlopen.
  3. Arietha:
    9 juli 2024
    Wow, das echt wel indrukwekkend! Wat een mooie reis en wat doen jullie leuke dingen!